Centrum handlowe

Wiele sklepów, jeden adres

Lokalizacja handlowa z przyszłością

Przyciąga klientów z potencjałem

Jeśli w jednym miejscu znajduje się wiele atrakcyjnych sklepów, siła przyciągania klientów się zwiększa. Jest to wielką zaletą centrów handlowych. Oferowana jest tam szeroka gama produktów i usług, drogi dojazdowe i wyjazdowe są łatwo dostępne, odległości między poszczególnymi sklepami niewielkie, a ilość miejsc parkingowych wystarczająca. Nasze sklepy są przy tym ważnym czynnikiem podnoszącym atrakcyjność i gwarantującym frekwencję.

Skuteczne koncepcje

Możliwości, jakie daje centrum handlowe

Centra handlowe łączą szeroką gamę produktów i usług pod jednym dachem, co podnosi ich atrakcyjność. Istnieje wiele możliwości utworzenia sklepu Lidl w centrum handlowym.

  • Dla środowiska

    Ekologiczne rozwiązania techniczne

    Również w przypadku centrów handlowych stawiamy na ekologiczne rozwiązania techniczne, m. in. oświetlenie LED i przyjazne dla środowiska ogrzewanie i klimatyzację.

  • Ekspozycja towarów

    Koncepcje Food

    Nowoczesność wyraża się również w ekspozycji towarów w naszych sklepach, w tym artykułów na wynos, takich jak świeże pieczywo czy kawa.

  • Architektura

    Przestrzenne i jasne

    Duża przestrzeń, nowoczesna architektura i udogodnienia, jak np. toalety dla klientów, zapewniają komfort podczas zakupów.

Kryteria lokalizacji

Charakterystyka i wymogi

Jako właściciel lub najemca Lidl optymalnie wykorzystuje potencjał centrów handlowych. Wspólnie znajdziemy odpowiednią strategię dla Twojej lokalizacji.

Lokalizacje: zakup, wynajem, dzierżawa.
Najemcy: atrakcyjna kombinacja.
Parking dla klientów: wygodny dostęp.
Powierzchnia działki:dowolna powierzchnia terenu zabudowanego i niezabudowanego.
Powierzchnia sprzedaży: na wynajem od 1 000 m².
Projekty:nowe budynki lub rewitalizacja.

Czy chcesz uzyskać więcej informacji?

Twoje zapytanie

Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania na temat naszych centrów handlowych lub koncepcji sklepów. Czekamy na wiadomość od Ciebie!