Centrum handloweWiele sklepów, jeden adres

Przyciąga klientów z potencjałemLokalizacja handlowa z przyszłością

Jeśli w jednym miejscu znajduje się wiele atrakcyjnych sklepów, siła przyciągania klientów się zwiększa. Jest to wielką zaletą centrów handlowych. Oferowana jest tam szeroka gama produktów i usług, drogi dojazdowe i wyjazdowe są łatwo dostępne, odległości między poszczególnymi sklepami niewielkie, a ilość miejsc parkingowych wystarczająca. Nasze sklepy są przy tym ważnym czynnikiem podnoszącym atrakcyjność i gwarantującym frekwencję.

Możliwości, jakie daje centrum handloweSkuteczne koncepcje

Centra handlowe łączą szeroką gamę produktów i usług pod jednym dachem, co podnosi ich atrakcyjność. Istnieje wiele możliwości utworzenia sklepu Lidl w centrum handlowym.

Dla środowiskaEkologiczne rozwiązania techniczne

Również w przypadku centrów handlowych stawiamy na ekologiczne rozwiązania techniczne, m. in. oświetlenie LED i przyjazne dla środowiska ogrzewanie i klimatyzację.

Ekspozycja towarówKoncepcje Food

Nowoczesność wyraża się również w ekspozycji towarów w naszych sklepach, w tym artykułów na wynos, takich jak świeże pieczywo czy kawa.

ArchitekturaPrzestrzenne i jasne

Duża przestrzeń, nowoczesna architektura i udogodnienia, jak np. toalety dla klientów, zapewniają komfort podczas zakupów.

Charakterystyka i wymogiKryteria lokalizacji

Jako właściciel lub najemca Lidl optymalnie wykorzystuje potencjał centrów handlowych. Wspólnie znajdziemy odpowiednią strategię dla Twojej lokalizacji.

Lokalizacje:
zakup, wynajem, dzierżawa.
Projekty:
nowe budynki lub rewitalizacja.
Powierzchnia działki:
dowolna powierzchnia terenu zabudowanego i niezabudowanego.
Powierzchnia sprzedaży:
na wynajem od 1 000 m².
Parking dla klientów:
wygodny dostęp.
Najemcy:
atrakcyjna kombinacja.

Twoje zapytanieCzy chcesz uzyskać więcej informacji?

Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania na temat naszych centrów handlowych lub koncepcji sklepów. Czekamy na wiadomość od Ciebie!

Skontaktuj się z nami